Revoluția a născut societatea de consum, iar societatea de consum a declanșat o revoluție. Milioane de români au ajuns să stea la mall mai mult decât acasă și, în pofida crizei, își cheltuie lunar salariul în marile centre comerciale. Trei sferturi dintre mall-urile României au apărut în plină perioada de recesiune și merg în profit. Așa a apărut o nouă generație: ce a românilor care nu mai concep viață fără mall. O incursiune în viața aparent magică, dar plină de capcane a mallurilor.
Oamenii îi spun Auschwitzul de la Turda. De zece ani, în înima orașului, pe ruinele fostei uzine chimice, copii și adulti respiră vapori de mercur și praf cancerigen, pentru...
Au fost despărțite de război, de oameni și de granițe ridicate de alții. Timp de 75 de ani s-au căutat zadarnic, dar n-au pierdut nicio clipă speranța de a...
Comentarii (1):
1. Sicran | 10 August 2013 12:09
trist
Adauga comentariu
* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate
trist